yeliz007 çok geçmiş olsun rabbim istediğiniz vakit tekrardan nasip etsin inşallah🌸ben de 9 haftalıkken bebeğimin bi türlü kalp atışları oluşmadı gelişimi durdu sizinki gibi kürtaj olmak zorunda kaldım. o sanki herşeyini kaybetmiş hissi, kursakta kalan heves,boşlukta kalma hissi… hepsini yaşadım ama kürtajdan sonra sürekli de ya sağlıksız bi bebek olsaydı ya doğduktan sonra kaybetseydim dedim bu şekilde teselli ettim kendimi.tabi kürtajdan sonra doktora gittiğimde doktor parça falan kalmadığını gayet iyi olduğumu ve bi adet gördükten sonra korunmayı bırakabileceğimi söyledi öyle de yaptım çok şükür bi adet olduktan sonra hamile kaldım ve şuan 21 haftalığız tabi gene kaybetme korkusu hiç geçmedi ama herşeyin bi vakti nasibi varmış biz ne kadar istesek de üzülsek de hayırlısı belki de öyle oluyormuş siz de inşallah sorunsuz bi şekilde bu süreci atlatacaksınız..