yeliz007 çok geçmiş olsun. Bende 8 haftalıkken oldum 26 gün oluyor bugün kürtaj olalı. Biraz zaman. Üzüntünü yaşa ama kendini yıpratma. Bedenimiz sağlıksız olanı kabul etmediği için bebeklerimizi kabul etmedi. Allahtan gelen baş göz üstüne. Bebeklerimizin kalbi atsaydı engelli olacaktı. Bakardık çokta güzel bakardık hemde. Ama gözümüzün önünde çaresizce erimelerine de kalbimiz dayanmazdı. Beni doktorum bu şekilde motive etti kısa sürede toparladım kendimi. Sende böyle düşün. Kürtaj sonrası gebe kalma ihtimalide çok yüksekmiş. Hem doktorum söyledi hem burda bir sürü kişinin yazdıklarından okudum. Kürtaj sonrası olan gebelikler de sağlıklı gebelik oluyormuş. Ve kendini benim gibi sakın suçlama. Bizlik bir şey yokmuş. Ben Halime şükrediyorum. Burda doğuma gidip bebeğini kaybedeni de okudum, 37 haftalık karnında öleni, doğumdan 5 saat sonra öleni de okudum. Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah isteyen herkese 🙏