yeliz007 bende bir düşük yaptım ve kalp atışını duymamıştım. Ama çok şükür yine hamileyim ve bu sefer çok şükür kalp atışını duydum. Hiç üzülmeyin düşük aslında çok kadının başına geliyor. Bir kere hamile kaldıysanız bir kere daha hamile kalırsınız hiç dert etmeyin kendinize. Rabbim isteyen herkese versin 🤲🤲