kadriye25 Tiko eski sezeryan yerim agiriyor bazen, çok çabuk yoruluyorum artık,bel ve kalça ağrısı falan başladı. 35+6 olduk. Pazartesi kontrol var bakalım sezeryan olacağı için gün almayı bekliyorum.
Thutik Tiko haziran sonunda görünüyor benim de ama vajinal mı olacak sezaryen mı bilmiyorum. Ikisi de korkutmuyor ama belirsizlik huzursuzluk yaratıyor. Umarım bir sonraki kontrolde belli olur da ben de ona göre hazırlık yapabilirim 💗
yesilkahve Tiko 35+3 teyiz, şuan normal doğum görünüyor. Ağrılarım hat safhada 🤦🏻♀️ sırt bel çatı ne varsa çekiyorum resmen
Tiko 3prensesannesiii ben çok iyiyim hiç ağrım yok sadece tedirginim fazlasıyla rahat olur inşallah doğumumuz
Sermec27 3prensesannesiii evet özele gidiyorum canım benim durumum riskli canım aslında ben daha erken alınırım diye biliyordum da doktorum erken alamam küveze girmesin dedi
3prensesannesiii Sermec27 Rabbim sağ saglim kurtarsın hepimizi inşallah sende bir avazda kurtulursun bebeğine kavuşursun canım
Smyrabahar Busramom54 günlerimiz aynı ama sezeryan olduğun için sen benden erken doğurursun büyük ihtimalle sağlıkla al kucağına inşallah
Busramom54 Smyrabahar amin inşallah. Siz de ve tüm bekleyenlerde sağlıkla kucaklarına alırlar inşallah. 🌸
Tiko mom77 Bende aynı kafadayim 😂😂bana kalsa doğum günümde gelsin 20 gün erkenden sonra başlasın uykusuz geceler🤗
Ftm_17 35+2 deyim ağrılarım var ama ellerim çok kötü şişti ağrıyo sızlıyo gece telefonu bile zor tutuyorum bir tek bende mi böyle 😔
Tiko Ftm_17 bende çok sistim doktor düzensiz besleniyorsun o yüzden dedi bende sabahları elerimi ayakalrimi kipirdatamiyorum
CananAydn 34+3 benimde sabahları uyandığımda ellerim ayaklarım çok sis oluyor kapatamiyorum bile elimi sonrasi normale dönüyor. İkinci olduğu için çok ağrımı sizimi farkedemiyorum diğerinin peşine koşmaktan😂 ama çokça kasık çatı ağrısı yaşıyorum bende🥴
Tiko CananAydn aralarında kaç yaş olacak diğerinin peşinde koşmaktan zamanın nasıl geçtiğini anlayamiyorsunuzdur ben tek başımayım bütün gün erkenden gelse ben yalnızlıktan delirmeden önce 😂
Leylaalin Sermec27 doktorunuz mu gün verdi 28 gün kaldı. BiZde 34+3 39 gün var uygulamaya göre henüz doğumu konuşmadık hafta gittim de konuşacağız bende sağlıklı olursa 18 hazırda doğum istiyorum bizim herseyimiz 18 oldu tesadüfen 11 gün erken olur mu acaba diye düşünüyordum o yüzden sordum
Eceunverkanra Sermec27 Canım merhaba beni tanıdın mı bilmiyorum ama hala senin icin dua ediyor ve heyecanla happy kids’e gelmeni bekliyorum💕🌸
Sermec27 Eceunverkanra hatırladım canım Allah razı olsun rabbim bu sefer sonunu getirisin canım dualara cok ihtiyacım var 🥰❤️
Ozge5500 Tiko toplaninca cok agrim oluyor artk 36 haftaya girdik sayilir 11 inde sezeryanla alinacak hayrlisiyla 🤲
Eceunverkanra Sermec27 Aminn inşallah bu sefer ogluna sag salim kavusacaksin🙏🏻 Sen hamile oldugunu ogrendigin gun ben dogum yapmis hastaneden gelmistim. Okudugumda nasil sevinmis ve aglamistim hic unutamam. Hem lohusayken hem de sonrasinda hep dua ettim. İnsallah artik hem mutlu olma hem de evladina kavusma sirasi sende🌸💕
Sermec27 Eceunverkanra Allah razı olsun canım güzel kalbin için bu kadar imtihanın sonu bu kadar acının sonunda inanıyorm bu sefer kavuşacağım Allah büyük rabbim güzel kalbine göre versin inşallah 🤲 🥰 🌸 💙
04aysegul Tiko çok var hemde sancılarım erken başladı geçen hafta hastaneye yattım sancılarımi durdurmaya çalıştılar. 😏