Tiko Biraz Kasık ağrım var uykusuz geceler başladı. Cabuk yoruluyorum ama psikolojik olarak çok heyecanlıyım ve mutluyum besigini kurdum çantamı hazırladım sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum aynı zamanda doğum sürecini de merak ediyorum ikinci gebeliğim ama bu sefer normal doğum istediğim için beni neler bekliyor bilmiyorum 🙂 33+3 olduk bu arada 🌸