Bende 7haftalıkken gittim tek kese tek bebek di
dün 11. Haftamda gittik ikiz olduğunu öğrendim doktoruma da bize de sürpriz oldu yarım saatlik muayeneden snra ne görüyorsunuz bakalım dedi korktum kötü bir şey oldu sandm ağlamaya başladım 🤣 ağlama ikizler dedi 🤣🤣 tek yumurta ikiziymiş ben kendim de çift yumurta ikiziyim şok olduk duygular depreşti 🤣 dün olayın şokundan sevinemedim bugün anca anca sevincimi hissediyorum 🥰 babamız şokta hala hemen doğum zamanları gelsin diyor o bnden daha çok meraklı 🤣 bnde biraz kaygı var yete bilecekmiyim diye allahın hediyesi onlar bana inş herşey güzel olur 🥰 cinsiyetlerini öğrenince oaylaşırım tekrardan 🐣🐣