neslioguz ahh ölüyorum desem cocuklar durmuyor biri asagidayken kasıgimda digeri mideme tırmanıyor mahvoluyorum gerci bunlar geçici güzzel seyler ama insan rahtsız oluyor işte 😅😅🥰 gece uykuları yok ayak sismeleri efsane yani zaten hic gitmeyen bende bisey soyle diyim normalde 37 numara ayak numarası olan ben 42 numara terlik giyiyorum şaka gibi ama öyle işte 😅😅😅😅😍 bunun gibi bir sürü şey 😅😅😅