Gulsurmeli Hiraa Merhaba, bende 34 haftalık sanıyordum 36 haftalık çıktım 2 hafta önde olması sorun değilmiş. Benim son haftalarım diye yatış verdi doktorum sadece 😊
Hiraa Gulsurmeli cok tesekkur ederım seker testı yaptırıcam inşallah o da temiz cıkar daha rahat ederım doktor dırek sekerden suphelendıde
Dareyn Hiraa Tabi ki anlıyorum 💐Hemen gebelik şekeri akla geliyor ama belki denk gelmediniz bazı anneler 36 da kilosu 200 gr daha almışken 37 de aynı kalmış gelişmemiş diye şikayet edebiliyor. Bu bebeğe göre değişiklik gösteriyor çünkü. Bir de erken doğum riski her an olabilir önden gitmesi bazen iyi oluyor dediğim gibi çok olmamak kaydı ile 💕36 hafta da erken doğum olabilir dendi kilosu normalden fazlaydı 2800 dü mesela gayet iyiydi her an her şeyi düşünmek lazım yine de vaktinde gelsinler inşallah 🌸
iremcandir9 Hiraa ben hamile kaldığımdan beri bebeğimin gelişimi hep 1 hafta önden gidiyor. Hiç bir problem yok meraklanma demişti. Hatta doğum zamanını etkiler mi diye sormuştum, zamanında geleceğini, 1 hafta önden gitmesi doğumu etkilemediğini söylemişti.
Halaloy7 Hiraa benim 15. Haftadan sonra hep 2 hafta öndeydi. 30. Haftadan sonra 4 hafta öne geçti. Şuan 35+6 normalde hiç sorun olmadı, sadece iri olduğu için Sezeyan olabilir dedi. Şeker ölçümünüzü mutlaka yaptırın. Bende şeker çıkmadı ama genelde haftası ilerde olanlarda gebelik şekeri çıkabiliyor
Hiraa Halaloy7 hımm ya oldu kı seker cıktı dıyelım ılac kullanma yok dıye bılıyorum nasıl yol cızmem gerek ki acaba
Nilaylks Hiraa gebelik şekeriniz çıkarsa diyet veriyorlar sabah öğle akşam açlık tokluk şekeri ölçüyorsunuz diyet ile birlikte düzene giriyor ama bildiğim kadarıyla önden gitmesinin yanında suyunun fazla olması gibi belirtileri de oluyor tabi olmayan da var sanırım siz mutlaka yaptırın 🌸
Halaloy7 Hiraa Doktorun sana özel bir diyet uyguluyor o diyete uyup dikkat ettikten sonra hiç bir sorun yaşanmıyor Allah’ın izniyle. Merak etme herşey inşallah yolundadır ve sadece tombiş bir bebeğin olacaktır 🙏🌹
Konul95 Bende ilk kızım 1 hafta önden gidoyordu, donlara doğru 36 37 haftalarda tansiyon problemi yaşadım. 38+3 de süni sancıyla , 4.200 doğum yaptım . Eger gününü bekleseydim 5 kg falan olurdu belki 😄 ama her şeyi gayet normaldi
Edibeda Hiraa benim de bir hafta önden gidiyor özel hastaneye gidiyorum doktoruma özellikle sordum sorun olurum diye hayır hiç önemli değil bebek biraz kilolu dedi merak etme canım senin de bebeğin öyledir muhtemelen
Nilaylks Hiraa 36. Haftadayım iki hafta önde hatta iki haftayı da geçmek üzere şeker yüklemesi yapıldı şekerim çıkmadı doktorum bebeğin iri bebek olacak dedi zaten şu anda kilosu 3500 gr oldu endişelenmeyin doktorunuz da bir sorun söylememiş sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Hiraa Nilaylks seker yuklemesı haftaya yaptırıcam canım ama suyu felan normal dedı doktor sadece onden gıdıyo saglıklı dedı sekerden suphelendı tek bakalım 🥰
Miskokulu18 İlk kızımda 2 hafta 3 hafta önden gidiyordu kafası da önden gidiyordu kafa birazda genetik bi tık büyük ama hiç farkedilmiyor şuan 1,5 yaşında kızım 2.ye hamileyim bu da 2 hafta önden gidiyor haftaya doğum İnş
1Acemianne Hiraa İnşallah bi sorun çıkmaz bende daha hastaneye gitmedim benimde ilerde sanırım bebişim ailedede şeker var kesin ister doktorum
Hiraa 1Acemianne seker yuklemesı bende haftaya yapacam canım sende yapturırsan sonucu buraya yazarsan sevinirim ❤️
Cimen_1409 Hiraa anlamında öyleydi hata 3 haftadan fazla önde demişti bir sorun çıkmadı oğlu 5 yaşında suan
bircivcivannesi Hiraa 2 haftalık on ya da gerilik normal ielrleyen haftalarda normal haftasını yakalıyor zaten bazı bebeklerin gelişim atağı farklı zamanlarda oluyor ondan kaynaklı yani