Hiraa haftalarını yakalıyorlar , ya da biraz daha kilolu doğuyorlar canım. Her bebek tahmin edersin ki aynı kiloda doğmuyor ☺️ Doktorun olumsuz bir yorum yapmadıysa korkma. Bizim üç hafta öndeydi. Doğum ve sonrası için zor olur diye bizi korkuttu. Beslenmemize dikkat ettik biraz daha normal kilo almaya devam etti