sakikrat Ikincinefes ben ilaç kullanmaya basladım ama ona ragmen sabahları uyandıgımda kusturuyo sonra ferahlıyorum 😌☺️
Sekerinannesi Happy71 10+5 yakındoğu da İsmet hocaya gidiyorum kontrollere siz kaç haftalıksınız hangi doktoru tercih ettiniz 😍
Happy71 Sekerinannesi bizde 9+3üz devlette Salih Zeki bey var onun kliniğine gidiyoruz çok memnunum 🙏🏻
Giba Sekerinannesi merhaba bende Kibristayim muayneye eşinizle mi giriyorsunuz doktor kabul ediyor mu içeri girmesine tabi öncelikle sizin bu konuda bir talebiniz var mı 😇
Alikerem sakikrat bugun 9+4 olduk hala bulantı koku hassasiyeti devam ediyor akşama kadar kafayı kaldıramıyorum prilam içiyorum.iyi geliyor ama fena uyku yapıyor
Alikerem MerakliAnne61 merhaba günlerimiz hemen hemen aynı bnmde 3.bebegim bulantilariniz var mi hala