sakikrat alyavetuna cok tatlsınız yaa inşallah insan tedirgin oluyo ama sanırım sizin gibi pozitif anneler oldukça zorluklarını unutuyorum içime bi ferahlık geliyo ♥️✨
sakikrat Ikincinefes 😍😍😍 maşallah aynıyız harika yaa sizde durumlar nasıl aş erme yada bulantı durumu varmı ben bulantı ve kusmadan dolayı çok zorlandım umarım siz çekmiyosunuzdur😌
Ikincinefes sakikrat bi kaç gün önceye kdar bulantı vardı ama bi iki gündür iyiyim çok şükür çok zor umarım sizinde geçer…
Alikerem sakikrat bugun 9+4 olduk hala bulantı koku hassasiyeti devam ediyor akşama kadar kafayı kaldıramıyorum prilam içiyorum.iyi geliyor ama fena uyku yapıyor
Hatice1803 Mumeray aşıyı iyice araştırın bence gereksiz annem aşı olduğu halde covid oldu bi koruculuğu yok aksine zarar etrafımda beyinde pıhtılaşma oluşan büyüklerimiz oldu hep bişey yaparken iyi düşünmek ve araştırmak gerek yine siz bilirsiniz
Sibellllo Hatice1803 hangi asıyı olmustu anneniz o dediğiniz durum binde bir olan Bişi genel olarak koruyor olanlardan da riskfurumu ortadan kalkıyor diye biliyorum canım
Sulenur98 10+3 den selamlar sene sonu bebiş anneleri 🥰 Minicikkiz bn de en çok onu düşünüyorum ama sonra diyorum ki kışın zaten evdeyiz bu kış artık hep evde olucaz🙈
Nur9920 Pinarazn Pinarazn 9+4 oldum doktorum 23 aralıkta doğum dedi kısmet 🙈 ilk gebeliğim çok heyecanlıyım doğum aklıma gelince hemen kendime unutturuyorum düşünmek için daha erken🤭🤭
Elcnbykckr Nur9920 bende 9+4 düm benim 2.olduğu icin sezeryan 23aralıktı normalde ama daha erken olacağı icin aralığın ilk haftasına Doğum olur gibi geliyor ☺️
Pinarazn Sulenur98 yaza kdar buyukmus olurlar ınsallah eşlerımızler tatıle cıkma olasılığımız da yuksek 🤣
Betl Pinarazn tatil bence unut ya 6 7 aylık çocukla Cesaret olur 😄 ben bu yaz kullanicam tatil hakkımı rahat rahat
Sekerinannesi Happy71 10+5 yakındoğu da İsmet hocaya gidiyorum kontrollere siz kaç haftalıksınız hangi doktoru tercih ettiniz 😍
sakikrat Ikincinefes ben ilaç kullanmaya basladım ama ona ragmen sabahları uyandıgımda kusturuyo sonra ferahlıyorum 😌☺️