11+5 den merhaba 😄 ben kış çocuğu istemiştim Allah’ta nasip edecek inşallah kızım 23 Haziran da doğdu kirkiydi oydu buydu Ağustos a kadar çıkamadım dışarı sonrada çok küçük olduğu için cafe çarşı gidemedim çünkü hangi saniye emcek aglicak belli olmuyordu öyle olunca rahatsız oluyor ailem hariç kimseye gitmemiştim tatilmis denizmis hayal olmuştu o sene o yüzden kış çocuğu 5 6 aylık olucak düzene gidicek bahar gelmiş olur gezeriz