canserko mucizemmmmmmmm merhaba temmuzun 10 una kadar dpgurmus olacagım gibi. Bizim her seyimiz hazır. bir tek bugün gümüş kapak siparişi verdim o gelecek eksik denirse . 🤤
busden annebali12 ahhh a mucizemmmmmmmm evet başlamak lazım ama çok tecrübesizim. Tek başımayım bana yardımcı olacak daha doğrusu ilgilenen bir allahın kulu yok. Eşim çalışıyor hoş çalışmasada pek ilgilendiği yok sanki 10 tane çocuğu varmıs gibi altı üstü ilk çocugu. Anlicağın işim zor 😅
jasmin001 mucizemmmmmmmm temmuz ortası benimde birkaç parca birşey kaldı doğum cantam hazır değil daha bakalım alacaklarım bitsin hazırlayacam inşallah 😇
Dgunduzalp mucizemmmmmmmm 4 temmuz doğum kısmetse hastane çantamız hariç her şey hazır gibi eşyalarını yıkayıp ütüledim iyi ki fazla bir şey bırakmamışım bu haftalarda aşırı halsizleştim 🥲🙈
mucizemmmmmmmm Dgunduzalp en doğrusunu yapmısin Canım dün ben çıktım beşik dolap almaya oldum yorgunluktan çok zorlandım valla
Pelinsen Bende 31 haftaligim herseyimiz tamam masallah saglikla gelmesini bekliyoruz. Simdi onden bir mini tatil yapacagiz sonra dogumu bekleriz.
Kbrnrgnc Kubraaaaaaae ay bizim de temmuz 12 beşik vs her şey hazır sadece kıyafetleri yıkayıp ütüleyip yerleştircem önümüzdeki hafta inş 😊