mucizemmmmmmmm Dgunduzalp en doğrusunu yapmısin Canım dün ben çıktım beşik dolap almaya oldum yorgunluktan çok zorlandım valla
Dgunduzalp mucizemmmmmmmm beşikle bebek arabasını internetten aldık çok şükür 🤓 yürüyüşe bile zor gidip geliyorum 🥲
Smeyyeugus Bizde 32+4 girdik odası beşiği kıyafetleri hazır ütüledim yerleştirdim bi tek doğum çantamız kaldı pijamalarımı aldım yıkayıp onuda hazırlıycam inş haziran 24 temmuz 13 arası doğurursun dedi bekliyoruz bakalım
Smeyyeugus busden özel işlemeli beşik bizimkisi ben oda yapmadım misafir odam vardı ordaki dolaba sticker alıp yapıştırdım bazam var şifonyer aldım o kadar kirada olduğum için oda düşünmedim
atlasinannesii mucizemmmmmmmm hastane çıkışı zıbınlari falan alındı daha beşik puset bebek arabası ortada yok kendime pijama bile almadm haziran ortası ya da sonu gibi her şey bitmiş olur ama ağırdan alıyorum nedense her şeyi her türlü olucak ne de olsa ben biraz seciciyim ince eleyip sık döküyorum hesabı
atlasinannesii mucizemmmmmmmm he bi de hemen alıp hevesim kaçıyor benim ya geç alıyorum ki hevesimin kaçmasına fırsat vermeyeyim
aycanasel mucizemmmmmmmm 22 temmuz doğum diyor uygulama 💛 hastane çantası haric herşeyimiz tamam cok şükür aslinda hazır sayilir da birinin kalkip yerlestirmesi lazım sadece 😂
Aysekoroglu mucizemmmmmmmm temmuz başı falan benimde herşeyimiz hazır çantanızda hazır ne olur ne olmaz diye
_gmzee mucizemmmmmmmm biz 30+2 yiz ben bugün yıkamaya başladım, eksiğimiz kalmadı şükür. Artık yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlayacağım
Aysekoroglu mucizemmmmmmmm benim ikinci bebeğim o yüzden ilk kızımda geniş dolap almıştım onu kullanacaklar abla kardeş
gulin-35 mucizemmmmmmmm suan boya badana bıttı temızlık devam edıyor bebegın kıyafetlerı yıkandı utulencek canta hazırlancak ıkı uc haftaya hazır oluruz ınsallh
Meryem57 Benım dogum 22 temmuz gözüküyordu doktor 1hafta ilerde dedi 1hafta daha öne geldık allah nasıp ederse bende haftya yıkamaya başlıcam kıyafetleri herşeye hazırlıklı olmak lazım en azından daha cok agırlaşmadan bedenim😂😂😂
Zeyno5034 burcu_burcu Bende 31 temmuzla inşallah temmuz annesi olacam benimde her seyim hazır bi çantam kaldı ☺🤩
burcu_burcu Zeyno5034 eksiğimiz çok kalmadı yıkanacaklar arasında 10′lu hastane çıkışı bide birkaç zıbın var almam gereken onları da alıp yıkayayım bari bu hafta 😊