mucizemmmmmmmm Kizlar doğuma az kaldı inlsh Allah’ın izniyle siz neler yaptınız hazirliklariniz bittimi hastane çantası hazırladınızmi bn daha bsy yapmadım sizlerinde merak ettim
Kubraaaaaaae mucizemmmmmmmm temmuz 12 dedi doktorum beşikti kıyafetler herşey hazır çok şükür 🤲🏼 Bi hastane cantamız kaldı 🤲🏼🤲🏼
Sedakbyk mucizemmmmmmmm benimde temmuz dogumum inşAllah,eksiklerim bitti ama daha hazirliklara baslamadim..
01-adana mucizemmmmmmmm yarın kontrole gıdıyorum bakalım ne zaman dıyecek Temmuz da doğumum ve hala hıçbirşeyımiz hazır değil
Zehraylmaz mucizemmmmmmmm benimde temmuz ortası doğumum odamız hazır kıyafetlerimizde hazır bi tek çantamız kaldı 🤓
Kbrnrgnc Kubraaaaaaae ay bizim de temmuz 12 beşik vs her şey hazır sadece kıyafetleri yıkayıp ütüleyip yerleştircem önümüzdeki hafta inş 😊
YunSer Haftam ağustos a denk geliyor ama 37-38 i görsem iyi temmuz sonlarına doğru giricem sezeryana . Henüz kıyafetler dışında ortada birey yok 🤷♀️
Esra_42gunindi mucizemmmmmmmm 10 temmuz bi skıntı olmazsa ama daha eksiklerimiz var 🙄 bi an önce herşeyi tamamlayıp rahatlamak istiyorum
Zynp02 Esra_42gunindi Aynı tarihte benim de Rabbim sağlıklı sıhhatli bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Deletedmom_5 mucizemmmmmmmm Erken doğum riskim var diye 30. Haftada kıyafetleri yıkadım bebek için her şey tamam sadece kendim için olanlar pijama emzirme sütyeni vs eksik
Handeslife mucizemmmmmmmm Temmuz 10-14 arası görünüyor benimde. Hastane çantamı hazırladım ne olur ne olmaz diye. Kıyafetler hazır, yıkama aparatları hazır, kendimce her şeyini hazırladım ben her olasılığa karşı ☺️🙏🏻🌸
Miumiu mucizemmmmmmmm Usg ye göre 4 Temmuz görünüyor şu an benim de🌸 Her şeyini yıkadım, ütüledim bayramda oğluşumun. Hastane çantamız da hazır sadece mama alıcam onu ekleyeceğim. 32+5 iz heyecanla doğumu bekliyoruz bakalımm🐣
Leylaa6549 Benimde nasipse 7 Temmuz bizde aldık kıyafetlerini yatagı kaldı ama kıyafetler daha yıkanmadı hazırlık yok yani haziranda yıkar ütüler çantayı hazırlarım dedim
annebali12 mucizemmmmmmmm bende hiç bişey hazırlamadım temmuz 10 sezayen günü. Daha ev temizlenecek dolap içleri dışları duvar cam koltuk halı bunlar benim için daha korkunç😫 Bebek hazırlıkları bir günden biter gibime geliyor çarşıda herşey hazır al yıka ütüle koy dolaba valize 😄
busden annebali12 ahhh a mucizemmmmmmmm evet başlamak lazım ama çok tecrübesizim. Tek başımayım bana yardımcı olacak daha doğrusu ilgilenen bir allahın kulu yok. Eşim çalışıyor hoş çalışmasada pek ilgilendiği yok sanki 10 tane çocuğu varmıs gibi altı üstü ilk çocugu. Anlicağın işim zor 😅
birprensesvebirprensannesi mucizemmmmmmmm Hastane çantası hariç her şeyi tamam. Hastane çantasını yapmaya üşeniyorum 🤭 32+5 iz
burcu_burcu mucizemmmmmmmm 1 Temmuz ile temmuz annesi olmaya hak kazandım ama henüz herşeyim hazır diyemiyorum aldım parça parça bişeyler ama daha yıkamadım bile yine de eksikler var 😟
Zeyno5034 burcu_burcu Bende 31 temmuzla inşallah temmuz annesi olacam benimde her seyim hazır bi çantam kaldı ☺🤩