minikmucizemmmmmm Sevdaelmc maşallah Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 benimde bugün yarın adet günüm bu ay çok güzel değerlendirdik ama test yapamadım henüz korkudan
Behicelif Sevdaelmc canım hayırlı olsun inşAllah sağlıkla kucağına alırsın🤲🏻 Bir sorum olucak resim nasıl ekleniyor ben deniyorum ama yapamadım bir türlü ovülasyon testimle ilgili birşey sorucam bende yükleyemedim birtürlü
Melekhkn Behicelif canım google hızlı resim yukle yaziosun oraya yukleyip kopyalayip buraya yapistiriosun
Sevdaelmc Behicelif canım hızlı resim yükle yazıyorsun Google ordan yükleyip kopyala yapıyorsun Buraya atarsın
_merveksk Sevdaelmc Hayirlı olsun kuzum❤😇 bende ilk öğrendiğimde 1 buçuk aylık hamileydim 2 çizgide okadar nettiki hala inanamadim gittim kan verdim ve hamiş mişim şimdi 2 hafta sonra doğum var😆
Sevdaelmc _merveksk hayırlı olsun kuzum bende gittim verdim 19.51 çıktı bakalım inşallah güzelce artar sende inşallah sağlıcakla alırsın kucağına 😍
Mineyakup Sevdaelmc akıntınız nasıldı benim de var kremsi beyaz bi akıntı iki kere hamilelik yaşadım ikisinde de aynı bu tarz bi akıntım vardı ama sağlıksız bi gebelikti o yüzdwn ümitlenmek istrmiyorum ama adetim yakın o yüzden olabilir diye de düşünüyorum
Sevdaelmc Mineyakup benim çok çok yoğun değildi ama vardı beyaz akıntım benim genelde olmazdı adet zamanında öyle çok inşallah vardır sizinde ❤️
Mineyakup Sevdaelmc amin inşallah saolun eğer varsada hayırlısıyla sağlıklı bi gebelik olur 3. Kaldıramam heralde