Sevdaelmc Serra5 çok teşekkür ederim canım allahım tez vakitte versin dediğim pozisyonu deneyin 9 aydır olmuyordu bu ay hep öyle oldu ve oldu çok şükür
Serra5 Sevdaelmc bende o pozisyonu denedim bu ay bekliyorum rabbim hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin inşallah 🤲
Serra5 Sevdaelmc ne gibi şikayetleriniz vardı acaba bende de varda o bazı şikayetler o yüzden soruyorum
Sevdaelmc Serra5 canım bende adet ağrısı vardı birde göğsüm büyüdü birde adete birkaç gün kala kahverengi akıntı geldi
Eymenkuzusu Sevdaelmc bende sizin gbi galiba hamileyim diye post paylaşmıştım. Suan doguma sayili günler kaldi. İnşallah cok guzel bir hamileliginiz olur. Geriye donup bugunleri guzellikle yadedebileciginz. Hayirli olsun. Sag salim kucagina alman dilegiyle 🥰
Sevdaelmc Eymenkuzusu ay canımm sağlıkla al kucağına bebeğini inşalllah 🥰 inşallah benimde güzel artışlarım olur 😍❤️
Serra5 Sevdaelmc canım benim göğüs uçlarım çok acıyor akıntım var yoğun kremsi ara ara sağ kaşığıma özellikle ağrı geliyor belime doğru yoğunluk sağ tarafta adet ağrısı gibi yüzüm sivilcelendi birde
giresun Sevdaelmc dun aşırı derecede kadın ağrım vardı bugünde kahverengi akintim başladı leke leke şeklinde değil baya geliyor normal mi? 2 gün önce beta 55 cikti
Serra5 Sevdaelmc inşallah canım çok umutluyum heyecanlıyım karnımda kelebekler uçuyor sanki çok istiyorum 🤲
Sevdaelmc Serra5 sivilce bende de var canım benim akıntım vardı evet ama şuan yok mesela birkaç gün önce filan oluyordu benimde inşallah güzel haber verirsin bize 😍
Serra5 Sevdaelmc Adetime 8 gün var acaba ben mi abartıyorum yoksa normal mi belirtiler bilmiyorum akıntım bi var bi yok inşalllah kuzum 💜
Mineyakup Sevdaelmc akıntınız nasıldı benim de var kremsi beyaz bi akıntı iki kere hamilelik yaşadım ikisinde de aynı bu tarz bi akıntım vardı ama sağlıksız bi gebelikti o yüzdwn ümitlenmek istrmiyorum ama adetim yakın o yüzden olabilir diye de düşünüyorum