Bizde 10 gün önce döndüğünü öğrendik. İki gün önce gittiğimizde de kanala yerlesmedigini öğrendik. Doktor bir hafta bekleyebiliriz en fazla kanala yerleşmez ise sezeryana almalıyım riske atamayız dedi bebegi. 40+0 olduk bugün. Ama ultrasonda 37+3 haftalık. Kafam çok karışık 😔