Cansuve Ben 32 de gittiğimde dönmüş demişti zaten 30 da anlamistim döndüğünü. Öncesinde ayaklarini tekmelerini aşağıda hissediyordum döndükten sonra kafasının baskısı aşağıda ınanilmaz ağrı yapmıştı yatakta bile dönemiyordum ağırlık olmuştu ve artık tekmelerini göğüs altimda hissetmeye baslamistim. 35+1 haftalığız hala öyle tekmeler yukarıda eller aşağıdan yumruk yumruk yapıp vuruyor anlaşılıyor. Şükür ilk döndüğü zamanki baskı yok en azından ilk döndüğünde bölge alışana kadardi o ağrı sanırım