Mine32 evet yalanci sancilar yokluyodu sürekli hani gercek sancim gelse ya haberim olmazsa diye korkuyodum karnımda adet olucakmis gibi sızıltı vardi zaten sabahtan aksam lavaboya gittigimde kanli nisanim geldi hastaneye gittim sancim hafiften baslamisti 1.5 cm acilman var bnce evde cek sancini dedi eve geldm gece uyuyamadm sancılarım düzene girmeye basladi sabaha kadar dakikalari saydim sabah çömel kalk yaptim baya acilma ilerlesin diye sıcak duş fln derken öğlen hastaneye gittim 4 cm olmus yatis veriyoruz dediler suniyle desteklediler 3 saatte doğumum gerçeklesti şuan 38 gün oldu çok sükür darısı hepinize insAllah🤗