Efsunnn Kızlar 37 haftalık hamileyim bugün kontrolde bebegin bası aşağı dönmüş nst 98 di doktor sancın yok dedi bası aşağı dönünce ne zaman doğar acaba çok heyecanliyim hadi sohbet edelim 🙊🙊
Mom789 Efsunnn ay hadi hayirli olsun sıradaki haberin doğurdum olur inşallah 😅 benimde oturuyordu donmez sandik ama bugün gördük bizimkide dönmüş şükür artık sancıyı düşünme evresine girebiliriz 😂
Zekplt Efsunnn ya bizimde bugun kontrolümüz vardı 34. Haftadayız bizim bebeğimizde dönmüş acaba erken mi doğacak 😞
ZZeyynePP Mom789 sen kaç haftalıksın canım 2 bebeğim benimde ters döner mi yaa bende normal istiyorum
Cilekkz-22 Efsunnn tabi bi bakmışsın yarın bi bakmışsın 10 gün sonra bi bakmışsın haftasında 😄😄 sen tempolu yürü merdiven in çık pilatesin varsa bol bol zıpla doğsa bile erken doğum olmaz zaten
Mom789 Efsunnn ayy sen 37de boyle diyorsun ben 35deyim daha ben zaten hep diyorum gelişimini 37ye kadar tamamlasın 38i geçmesin mümkünse 😂 39-40 düşünmek bile istemiyorum uzatmalara hic gerek yok yavrucuklar gelin yani 😂
Efsunnn Zekplt yanı bebegin pozisyonu değişkendir zaten araştırdım biraz flaan genelde bası dönünce doğması 2 ila 4 hafta sonra yi buluyormuş yani seninki 36 37 yi bulur sikma canını zaten hep başta acele ederler sonrada gelmek bilmez bu yaramazlar sen üzülme 🥰😂
MustafAyse Zekplt benimki 29 haftada dondu 37 olduk tik yok bence hemen dogacak diye biside yok korkma 😂
Merveyzc1661 Zekplt benim 29cu haftada dönmüştü 33 haftalık olduk erken doğum riskin var demedi hiç doktorlar korkma canım
Nisanurunannesi3850 Zekplt 33. haftamda benim bebisimde bas asagi pozisyondaydı 39+3 de geldi meleğim erken dogacagini göstermiyor yani dönmüs olmasi
Dilara1903 Cilekkz-22 tempolu yürüyünce sancı giriyor kasığıma🤦🏼♀️ O yüzden ne kadar merdiven inip çıkayım sizce?
Zekplt Efsunnn 😀 ay kız dur hele derin nefes aldım bugun ya ben doğurursam hemen diye eve gelince çok ağladım 🙄
VMS Efsunnn basi donunce haftalarca dogmayabiliyor ben 36 dayim bir aydir basi donuk hatta bir kismi kanalda ama dogmadi
Anneyizbiz Efsunnn canım benim de 28.haftada döndü sun 31 olduk yeni 30.haftam hep pelvik kemik ağrısı ile geçti ara ara bel ağrı da oldu şuan vitamin başladık biraz hafifledi ama geçmedi brndemi erkek doğurutum ya
ilayda-95 Efsunnn bence doğru bilgi değil bizimki 30dan beri dönük 🙂 dönünce 3 4 haftada doğmuyor yani kesin bilgi
BTSG04 Efsunnn benimki 36 dan beri baş aşağı 38 de gittiğimde kanala girmişti ama halen doğmadı 39+4 olduk 😃
minnoshan BTSG04 bişey sorcam benim de bayadır ne zaman kontrole gitsem başı aşağıda ama kanalda mı değil mi bilmiyorum doktor bşşey söylemedi kanala girmiş olduğunu kendimiz nasıl anlarız acaba
3MelekAnnesi3 Efsunnn 25 de dönmüştü oglum bas asagı 37 de kanala girmişti baya asagıdaydı kafası ama dogmak bilemedi 39 da suni sancı ile dogurdum oda tansiyon yüksek cıktı diye suni sancı verdiler yoksa daha dpgmazdı 😂
Efsunnn 3MelekAnnesi3 benimde sürekli pozisyon değişiyordu 25 de benim de dönmüştü ama simdi içimi bi heyecan sardi
Cilekkz-22 Efsunnn 🙄🙄 onu denemeden bilemezki kimse sende faydası vardır bende yoktur ama yürüyüşten ve pilatesten eminim yine kişiden kişiye değişir tabi
Zekplt Efsunnn sancım yok ama genital bölgede ve makat yerimde kemiklerim açıyor çatın genişliyor dedi sadece
3MelekAnnesi3 Efsunnn valla biz 25 de Bi döndük bida hiç yer degiştirmedik bence o dönmeye alakalı deigl dogum baslaması eger riskiniz yoksa perine masajı ve bol bol squat yapın en azından normal dogarsa yırtılmanız az olabilir 😊