Papatya0707 embriyo oluşumunda önce döllenme oluşur döllemeden hemen sonra bölünme gelişir 2. Gün 3. Gün 4. Gün 5. Gün bu günlerde hücre sayısıları olur 5. Gün de sayılamayacak kadar çok olur bazı doktorlar 3. Gün taze yada donmuş transfer yapar bazıları 5.gün donmuş yada taze transfer yapar geriden gelen bölünme tam bölünme olamaması yada durması gibi olabilir merkez arayıp gün gün bilgi vermesi lazım döllenme oldunmu bölümdü bu durumlardan bahsetti mi? Bazen geriden gelen bölünme atıyorum 2. Gün embriyo hücre sayısı 3 olmalı sizinkide 3 değil 2 hücre vardır mesala sayısı olarak düşünün