Papatya0707 canım nasip kısmet benden de 18 aldılar 7 tanesi döllenmisti 3 gün olarak transfere gitmeden iki gün önce cözdürmüslerdi 5 güne gelen sadece 1 tane sağlıklı embriyo vardı. Doktorum ona faydası olsun diye iki embriyo transfer etti ama 5 güne gelmemişti kalitesi düşüktü birinin. Ben kardeşine destek olur diye düşünürken o bana tutundu ve geldi kardeşine yetişti. Hic umudumuz yokken Rabbim simdi ikiz bebek nasip etti insallah kucağıma almak da nasip olur. Ben transferde olmazsa hersey bastan mi olacak diye üzülürken meğer Rabbim güzel şeyler yazmış bana. Eğer Rabbim nasip edecekse her türlü eder canım. Cok şükür ki bi ümidin var insallah sana sımsıkı tutunur oda 🤲🏻🤗