Papatya0707 merhabalar, benden de 6 tane yumurta toplandı, sadece 1 tanesi 3. Gün embiryosu olarak döllendi. Rahim dinlendirme yapıyordu doktorum. 1.5 ay geçmeden normal yolla hamile kalmışım. Rabbim nasip ettikten sonra kendiliğinden de olur, 1 tane embiryo ile de olur. Bol bol dua edin. Düzenli beslenmeye dikkat edin. Umutlu olun. Rabbim güzel haberler almak nasip etsin inşallah 🌸🤲