Papatya0707 16 toplandı 3.gun alalacele 1ini transfer ettiler geriye 1 tane kaldi. Yani 16 yumurtadan 12si dollendi ama geriye 2 tane kaldi. Rabbım de transfer olduğuma can verdi şuna 7 ayligim. Olacağı varsa oluyor. Ne 5.gun aaa kalite embriyo transferi olanlar gördüm doktorun kesin tutar deyip tutmadığı. Bize embriyolog kalitesinin çok iyi olmadığıni gelişiminin geriden geldiği söyledi normalde 8 veya 10 hücreli bekliyoruz ama seninkisi 7 hücreli dedi nerdeyse tutmaz bu diyecekti ama Rabbımin hikmeti. 🌼 Sizde moral bozmayın, inşallah gönlünüze göre olur