kelebegimm07 Hne birşey sormak istiyorum benim ilk tetanoz aşımı 18 haftalıkken vurdular sizin neden geç benim erken benimkini mı çok erken vurdular anlamadım aynı olmasi gerekmezmi
Hne kelebegimm07 sağlık ocağından sağlık ocağına bence prosedür değişiyor burda 20. Haftadan sonra en geç 24e kadar yaptıklarını söylediler daha doğrusu iki doz arasında 1 ay olmasını istedikleri için 2. Dozun ileri tarih olmaması için erken doğum vs olursa diye
Hne Byzz ilkinde ister istemez vücut tanımadığı için tepki mi veriyor ki 🙄 bağışıklıklık kazandıkça acısı düşüyor heralde yada biz aşıya bağışıklık kazanıyoruz 😂
Byzz Hne bu konuda bı bilgim yok ama işe başladığım zamanda da benden tetanoz olmamı istemişlerdi o zaman böyle şişlik ve ağrı olmamistı.🤷🏼♀️ Eşim sağolsun akşamları masaj ve buz tedavisi yaptı oylelikle daha iyi hissettim 😊
Hne fasafi bende bugünlük sağa yatmaya karar verdim ama ağrırsa bende buza, kolonyalı pamuk pansumana başvurayım 🤩
mervasl Haticesari35 Ay o kadar mı ya bende haziran da vurulcam aşıyı bide çalışıyorum korktum şimdi 🤦♀️🤦♀️😁
Haticesari35 mervasl ilk doz aşırı ağrıdı kolum şişti ve üstüne yataamadm bir hafta çekmiştim ama genel olarak ağrılı geçiyor birçok kişinin 😏
Sedasmsk Hne ilk dozu vuruldugumda bende de bisey yoktu dun ikinci dozu vuruldum biraz agri yapti bu sefer ki 😊
2prensesmom_ Hne ilkini 18 haftalık yaptırdım 2. Dozu aldım bende sabah sularında vuruldum bu gun kolum ağrıyor baya baya 😂
Yasoo96 2-3 saat oldu yaptirali ikinci dozu. Kolum simdiden agriyor. 🥲 bide kadin diyo birinciden daha cok agrir diye. Birincinin agrisinin zaten yeterince siddetli oldugundan haberi yok sanirim😂😂
Ayceycev Hne ay öyle bişey de mi varmış yaaa amaaaan 😅 delirecem 😅 ben de burda buz koyun yazılarını okuduğum için yanımda götürdüm..
Minosunkalbii Hne bende ilk dozu dün vuruldum dün hafif bı ağrı oldu ama bugün fazlalaştı kolumda sisti 🤦 2.doz önümüzdeki aya acaba o nasıl çok merak ediyorum şuan 22 haftalık ❤️
emiras59 Hne ben 2018 yılında olmuştum kene yapıştığı için ağrısını az çok biliyorum inşallah daha fazlası olmaz 🥲