Minosunkalbii Hne inşallah ağrı olmaz sizde benimki baya agriyo bu 2.gebeligim ama ilk defa böyle oldu ❤️
Ozge2805 Hne bende 17+4 düm hemşire haftaya çarşamba gel dedi ama daha 18 . Hafta erken gibi düşünüyorum ideali 20 degilmi kızlar
Hne Ozge2805 ideal olduğu bi tarih yoktur bence ama bazı anneler hareketimi hissettikten sonra yaptırmış sonrasında kafasında problem olmaması için ki bende açıkcası ayrıntılı ultrasondan sonra yaptırmayı tercih ettim 🌺
Shn16 Hne sabaha kalmadan aksamdan gelmeye basladı benim felç😅 😅 ama su anda durum stabil kaldırmaya calısmadıkca agrı olmuyor yarına artmaz dimi😅
Rana-10 Hne dün sabah bende vurundum dün pek bişey hissetmedim gece de hiç o tarafa yatmadım sabah uyandığımda kolumu hareket ettirdikçe biraz ağrım oluyor ama dayanılmayacak değil buz koy dedi hemşire iyi geliyor
Hne Rana-10 benimde bugün çok minimal bir ağırlık hissi var gibi ama öyle müdahaleye gerek yok gibi umarım artmaz tabi
Mom726272 Hne benimde aşı yapıldı 3 saniye sonra başladı ağrı sonra biraz hafifledi o günün akşamı dahi 2 gece sol tarafa dönüp yatamadım ben ya
Hne Mom726272 benim bugün aşı sonrası ertesi gün şuanlık iyiyim ama gece özellikle sol tarafa yatmadım bilerek