Hne Benim 1.5 hafta önce yaptırdım ilk dozu ☺️Herhangi bir şekilde şişme olmadı fakat gece sol tarafıma yatmakta zorlandım bir hafta üzerine yattığımda hafif ağrısı oldu. Bir de hemen banyo yaptım, hemşire yapabilirsin dedi. Şişme olursa kolonyalı pamuk, buz koyabileceğimi söyledi. Bu kadar ☺️ ++Unutmuşum ertesi gün ateşim çıktı akşam erkenden uyudum 🤣