Hne 22 haftalık olarak bugün tetanoz aşımı vuruşmuş bulunmaktayım ilk saatlerden merhaba, acı ağrı yok şimdilik korkmamak lazım 😘
ebrr1048 Hne ilk gün bende ay bundan mı korkuyorlar böyle hiç bişey yokmuş falan dedim o gün hiç ağrım olmadı gece uyudum sabah bi uyandım koluma felç indi sandım kolum kalkmıuodu 😂
Nilya88 Hne tam bu başlığı açmak için girdim uygulamaya sabah 11 de aşı oldum en ufak sızım yok sadece aşırı uyku yaptı alaksı varmı bilmiyorum ama. Diyecektim ki sonradan ağrır mı şimdi bişeyim yok gördüm ki ağrıyor muş🤣
Haticesari35 Hne dun vuruldm kolum agrıyor ilk dozunu vuruldugumda üstüne dahi yatamamıştım bir hafta
Hne metehaninannesiii çoğu kişi vurulur vurulmaz baya kötü oluyor dediği için çok korkarak gitmiştim 🤦🏻♀️
Hne İlk vurulduğunda ilacın verdiği ağırlık hissi oldu geçti 2 gün duş almamak su değdirmemek lazımmış
metehaninannesiii Hne aynen canim ağrı olursa hemen buz al kolunun üstüne koy yavaş yavaş küçük dairelerle masaj yap iyi gelir
Hne metehaninannesiii Ya çok teşekkür ederim ♥️ inşallah ihtiyacım olmaz diş ağrısı çekerken bide o eklenmesin 😂😂😂
Shn16 ebrr1048 bir saat önce bendr aşı oldum ve aynı seyleri düşünüyodum yazınızı görene kdr 😂 yarın sabah beni ne bekliyor acaba 😂😂
Mom01 Dün vurdular aksi gibi soldan vuruldum sadece solumun üstüne yatabiliyorum yatınca hafif ağrı oluyo onun dışında bişey olmadı
Hne Mom01 bende kendimi normalde sola yatmaya alıştırmaya çalışıyorum ama yinede sağdan çok sola vurdurdum inşallah hafiften daha fazla yükseğe yükselmez
Shn16 Hne sabaha kalmadan aksamdan gelmeye basladı benim felç😅 😅 ama su anda durum stabil kaldırmaya calısmadıkca agrı olmuyor yarına artmaz dimi😅