Hepsiburada da 35 TL ve kargo ücreti yok bende ordan aldım. M aldım ama yanlış mı ettim bilemedim yorumları okuyunca😂 ilk dogumumda m beden giymiştim diye m aldım ama şimdi daha fazla kilo aldım 🙈😂 aşırı rahat oluyor ben 3 paket kullanmıştım doğum sonrası