Minikbiranneee shinemuu aslında tam beden alınmalı ya geniş olursa da rahatsız edebilir oturup kalkmada vs tam bedeni olunca iç çamaşırı gibi oluyor
Derin_deniz01 midekoruyucu yırtıp çıkarılıyor ben daha önce kullandım şiddetle tavsiye ederim büyük rahatlık
Diilruba Esbebeginannesi ben şuan 64 kiloyum l beden aldım rahat ama M beden alsam da olurmuş diye düşündüm tabi 34 haftadayım şuan doğuma kadar kaç kilo alırım bilmem oyüzden bu kilolardaysanız L iyi diye düşünüyorum
Csm midekoruyucu dependi çıkarmanıza gerek yok, kenarından yırtılıyor zaten, eğilmeden etmeden yırtıp atabilirsiniz
Csm Esbebeginannesi ben de ortalama 65 kilo ile doğuma gireceğim gibi, M aldım. Şu an 33. Haftadayım gayet iyi oldu, L alsam bol gelecekmiş gibi. Zaten cok esnek.
Merinosunannesii Esbebeginannesi 95 ile doğuma gittim doğumdan sonra 89 a düştüm L beden cok rahatlıkla oldu
bambam_betty Ben depend almayacağım. Hastanede hasta bezi takıyorlar ilk gün. Sonrasında da molpedin ekstra uzun gece pedi var onu aldım yanıma hastane için. Asiri asiri kanamam olmadi zaten ilk doğumda. Yine öyle olur tahminimce.