Esbebeginannesi Kizlar dogumdan sonra kilo kaliyor mu. Hangi beden depend külot bez almaliyiz. Cok kilolu birisi degilim L beden buyuk mu olur acaba
Beyzan Esbebeginannesi zaten lastikli olduğu için l beden iyi olur kilonuza göre esner kaç kilosunuz bilmiyorum ama ben tahminen 70 kg ile doğuma gideceğim L aldım. Rahat olsun diye
inci_34 Esbebeginannesi şok da32 TL ye inmiş ya ben hasta bezi aldım bilmiyrdum açtım birde depend mi alsam
2bebis1anne inci_34 gerekyok bence o kadar ya dependde hepsi kullanılmıyor ki en fazla 5 tanesi kullanılıyo hepsi kullanilmiyo
midekoruyucu Esbebeginannesi ya bu depend normal külot gibi mi, yanlardan yırtılmıyor mu çıkarırken, çünkü kimisi demiş çıkarması zor oluyor 🤷🏻♀️ Alıcaktım kararsız kaldım almadım o yüzden
midekoruyucu belisslinaa selam tatlım 🤗 eczanede mi satılıyor o nasıl bişey yumurta kapıya dayandı nerdeyse ben daha almadım
BegumIscanTunc Esbebeginannesi canım bende dün aldım L beden aldım her ihtimale karşı ama hastanede beden büyük gelir olmazsa M beden alırız artık
midekoruyucu inci_34 evet gördüm depend o, arkadaş lohusa pedi önerdi kafam çok karışık. Ben külot gibi bişey istemiyorum çıkarması zor olur bence
Csm midekoruyucu dependi çıkarmanıza gerek yok, kenarından yırtılıyor zaten, eğilmeden etmeden yırtıp atabilirsiniz
AESahin Esbebeginannesi dışı bez gibi bı kumaştan yapılmış onu giyince üstüne çamaşır giymeye gerek kalmıyor bilgidiniz külot şeklinde giyiliyor içi komple ped’li taşma vs yapmıyor.Kimisi aşağıdan çıkarıp giymesi zor diye onu giydikten sonra içine normal pedleri takıyor saat başı değiştiriyorlar