Dry35 aslında bizim içimizdekiler bizden çok daha güçlü :) çünkü tsh değerini söyleyince bu değerle nasıl hamile kaldın mucize gibi diyolar. Sizinde aynen öyle ki ekstra bir rahatsızlığınız daha varmış. Öyle zor diye biliyorum hamile kalmak ama Allah nasip etmiş işte :) benim 66 dan 4 haftada 4e düştü eminim bu ay istediğimiz seviyeye de gelicek. Düzenli ilaç kullanılırsa çok çabuk düzene giriyor. Hiç kötü düşünmeyin bence. Benim yeğenim için 9 ay boyunca hiç bir sorun yok dediler ama doğduktan sonra zihinsel ve bedensel bi çok sorunu çıktı. Bir anne için en büyük dua şuan için yürümesi. Ama Belki de Allah onları öyle ödüllendirdi çok özel çocuklar çünkü. Bilemeyiz yani belkide sevdiği kullar onlardı. O yüzden Allahım ne verirse ben kabulum. Tabiki sağlıklı olsun isterim. Bu yüzden de elimden geleni yapıyorum. Bundan sonrası için Allaha teslimiz. Kusura bakmayın çok uzun oldu. Ama merak etmeyin bizim bebeklerimiz çok güçlü :)