Kızlar ben de 5.4 ile hamile kalmışım farkında bile değildim. Doktor ilaç verdiğinde bebeğim 7 haftalıktı. Sonra 4 küsüre, sonra 3 küsüre düştü. Her seferinde ilacın dozunu artırdık. Son aylarımda çok şükür 2.5′in altındaydı hep. Doktorum ilacı kullanırsam bir sıkıntı olmayacağını hatta kendi eşinin bile bu sorunu yaşadığını söylemişti. İlaçlarımı hergün aynı saatte aç karnına aldım. Ardından en az 1 saat bir şey yemedim. Oğlum doğdu çok şükür şimdilik bir sıkıntısı yok. Doktorumuza hamilelikte tiroid ilacı kullandığımı söyledim o da bebeğimden kan aldı tsh değerlerine baktı benden geçmiş olabilir diye. Çok şükür onunki normal çıktı. Endişe etmeyin inşallah sağlıkla doğar bebeğiniz.