Ilos96 günlerdir kendime gelemiyorum banada aynı şeyleri söyledi her 3 hamilenin 2 si bu şekildeymiş eğer öyleyse her 3 çocuktan 2 sinde zeka geriliğimi var doktorların böyle konuşması çok yanlış 15 haftamdayım 42,76 olmuş değerim ne yapsam kendimi rahatlatamoyorum baksanıza burada bu sorunu yaşayan kaç gebe var her çocuk cüce yada zekası düşükmü doğacak yani deli oluyorum