Cilemsimsek Gzmcnz Google happy mom fotoğraf yukle yazinca ilk başta hızlı resim ekle diye birşey çikiyor ordan yükleniyor canim
Cilemsimsek Fatmanur_10_ banyo da sıcak suyun altında squat diyorlar açılmayı ilerletmek için onu da denedim ise yaramadi
Gzmcnz Cilemsimsek sabaha karşı 4 de başladı öğlen 2ye kadar sürdü ilk gebeliğim korktum sanırım sancım falan da kaçtı o ana kadar da hiç bir müdahale yapmadılar
Cilemsimsek Masallinaveseda şehir hastanesinde 41 e kadar mı bekliyorlar yatış yapmak için yoksa 40doldugu an mi biliyor musun
Masallinaveseda Cilemsimsek hiç bilmiyorum benim pazartesi tam 40 hafta olcak çarşamba kontrole gitcem bişeyde söylemiyolar gıcık oldum iyice
Cilemsimsek Rabiacelebi sancılar var ama düzenli değil tam bu sefer doguracam diyorum geri geçiyor hayallerim yıkılıyor ilk kez acı çekmek istiyorum
Rabiacelebi Cilemsimsek 🤣🤣 benim gibi aynı ama benim çok sancım yok doğuramadım doğuramadım diye geziyorum evde
Gzmcnz Cilemsimsek şuan da sancım var ama sırf her seferin de boş dönüyorum diye gitmek istemiyorum baya baya sancı yani ama gerçekten psikolojim bozuldu
Crnmrv Bende 38. Haftadayım yatarken falan şeyimde çok ağrı oluyor bacak aram ağrıyor acayip ilk kalktığımda zor yürüyorum yatarken çok zor dönüyorum ağrıdan acaba sizlerde de böyle mi🥺
Feyzablbl Cilemsimsek Ben daha 24+0 dayım. Ben bile elbette zamanı geldikçe doğurasim var. Hamilelik zor bir süreç yadsınamaz. Bu demek değil ki bebeğimi istemiyorum ya da tekrar hamile kaplamayı düşünüyorum… sapla samani ayırmak gerek :) Allah olmayanlara isteyenlere de versin elbette.