Cilemsimsek Gzmcnz valla artık öyle deme potansiyeli olanların telefonunu açmıyorum çünkü strese giriyorum
Cilemsimsek Rabiacelebi bunu yapan benim teyzelerim ne desem olmaz ki piskolojik olarak yiprattilar 😒
Rabiacelebi Cilemsimsek canm bgn ben nts ye girdim 20 dk bir sancım oluyor ama acilmn yok senindemi öyle
Sose Cilemsimsek ben büyük ihtimalle çarşamba günü sezeryan olacağım.. Yarın kontrol var dr gün vercek.. Bebek çok kilolu riske atmayalım istersen dedi direk bende tamam dedim..
Masallinaveseda Cilemsimsek yok yarın degil çarşamba gitcem 40 + 2 oluyorum çarşamba çarşambaya kadar dogurmazsam tabi
kucuktosbik27 Cilemsimsek nende 39+3 teyim ben sıkılmadım zorluklarıda dert etmiyorum ama kucağıma almak istiyorum sadece kavuşmak istiyorum ☺️ hala kıpır kıpırız konuşuyorum nezaman geliceksin kızım iyice özledim seni diye 😅