Cilemsimsek bugün gittim doktor haftaya yine gel dedi baktım randevu yok daha hastaneden çıkmadan doktora gittim dedim haftaya full dolu yer yok oda haftaya hangi gün gelirsen gel sabah erken 7 yada 7 buçuk gibi nst nin orda sonuç almak için sıra numarası makinası var ya ordan hasta kayıt fişi alcaksın seni bi odaya verirler dedi bugün sonuç sırası veren kızada sordum sabah en geç 7 buçukta burda ol dedi sıra veririz dedi şimdi bizim haftamiz doldugu için öyle 4 5 günde bir sıra bulamayız anca bu şekilde giriş yapabiliriz