Cilemsimsek gelen giden yok o kadar sıkıldım ki bazen nankörlük mu yapıyorum diyorum o kadar bebek sahibi olmak isteyen kişi var ben doğmuyor diye şikayet ediyorum
Ysmmmnn Cilemsimsek son zamanlar hem ağırlaşıyosun hem yoruluyosun bunu söylemekte omladar şok haklısjnki hayatında bir çok şey değişti en kısa zamanda doğar inşallah
Eslemnur Cilemsimsek dogrudur canım ben 7ayıma girdim çok zorlanıyorum senin eli kulağında az daha sık dişini
Masallinaveseda Cilemsimsek işin garip tarafı asıl orda hala açılmama bakmadılar daha bugün gittim ntsde sancım çıkmadıgı sürece bakmıycaklarmış ne zmn sancılanırsam o zmn bakcaklarmış
Cilemsimsek Masallinaveseda bayramda acilden giriş yaptım sancım var diyip çatı muayenesi yaptılar 1 cm var 3-4 güne dogurursun rahmin çok yumuşamış dedi doktor bayramdan sonra yeniden gittim nst de sancım olmayınca açıklağa bakmadı o kadar squat yapıyorum sürekli hurma yiyorum işe yaramış mi çok merak ediyorum
Hifaelif Cilemsimsek Bende aynı şekilde bayram günü gittim nst de düzensiz ama baya sancım vardı bir cm açıklığım da vardı bugün tekrardan baktılar hiçbir değişiklik yokmuş 😒 öyle darlandım ki doğsun istiyorum artık 38+4 olduk
Cilemsimsek Masallinaveseda Ankara’da 12.caddr Nafiz korpez diye küçük bir hastane var evim yakın bayramda canım sıkıldi eşimle gittik ve hiç acımadı ayıptır söylemesi ilişkide daha çok acıyor benim bu arada can normalde şehir hastanesine gidiyorum