Bfduam Sdacbc hayırlı olsun yavrunuz:) Dr lara göre tespit ettikleri bi sıkıntı var mıydı uzun süre olmamasında?
Sdacbc Bfduam eşimde sperm sayısı azdı biede hareketlılık faln düşüktü morfoloji 1di Allah razı olsun canım rabbim isteyen hakkıyla annelik yapabilcek herkeze nasip etsin 🤲
Oceanqueen Benim esim uzun sureli yurtdisina gidicekti. Bu yuzden hamile kaldigim ay sik iliskiye girmistik. Reglim gectikten 1 hafta sonra ile gelmedine 1 hafta kala aradaki zamandi. Gunde 1 ya da 2 gunde bir seklinde birlikte olduk. Birlikte olmadan once gulup eglendik hep asla cocuk olmazsa stresine girmedik. Olursa dedik hep. Bir gecede yalnizca 1 kez birlikte olduk sperm kalitesi dusmesin bize de kal gelmesin diye 😅 bende esimde genelde orgazm oluyoduk bunun etkisi var midir bilmem ama stress yapmadan eglenerek yaptigimzin gostergesi belki de… 🥰 son olarak da iliskiden sonra hemen kalkmadim… ilk ay dan hamile kaldim. O ay yaptigim baska biseyde 170 boy 52 kilo filandim. Zayif ve halsiz oldugum icin yediklerime dikkat etmedim ve bi kac kilo almistim. Tabi hamile kalinca normalden fazla kilolu kaldim tuh filan oldum ama kismet. Bizde bu sekilde oldu. Daha once de belirtmistim aralikta 26 da ilk gebeligim 5 haftalik dusukle sonuclanmisti. Ocakta reglim normalden 10 gun gecikti. Subatta bu sekilde hamile kaldim neredeyse 40 gun sonra🥰 rabbim dileyen herkese nasip etsin en kisa zamanda.
Sibel93 Hacer26 içinizi ferah tutun inşallah rabbim ne derse o ne isterse odur. Gebe kalamamanın büyük çoğunluğunda stres psikolojik nedenler yatıyor. Akışına bırakmak hersyi en güzeli
Susamcik _biranneadayi kesinlikle katılıyorum. Çevremde çok çok fazla örnek var defalarca aşılama tüp bebek deneyip tutmayıp daha sonrasında boşverdikletinde hepsi Allah’ın izniyle çocuk sahibi oldu. Bu işin en büyük olaylarından biri eğer ciddi bir problem yoksa kafa rahatlığı.
Mavi_- Rabia112 aynen öyle valla ben geçen yıl yaz aylarıydı bari bu ay da olmasında bi tatile gideyim dedim o ay hamile kaldım ama maalesef boş gebelikti yine yaz geldi aynı yöntemi yine kullanacam bakalım 😊
idiloska Nrdn-tmr00 benim de öyle oldu, evlendim, nikahım oldu, bir hafta sonra sanırım hamile kalmışım, o ay regl gecikti hatta çok erken diye kızdım kendime Allah’ın bir bildiği var, işine karışılmaz, sağlıkla gelmesini bekliyorum işte
Sdacbc dilaraalemdar canım şuan hamileyim biz bitkisel ürünler kullandık o şekilde arttı hız hareket falan 😇☺️
dilaraalemdar Sdacbc bu gano Excel hom bitkisel özellikle de bitkisel zaten ürünleri katkı maddeleri yok zaten ama hamileyseniz hayırlı olsun çevrenizde varsa böyle sorun yaşayan lar önerebilirsiniz
Zeyzeykr HappyMom ne zaman vazgeçersen o zaman oluyo ben doktordan randevu bile almıştım bu ayda gene olmaz diye..bekliyorum bekliyorum adet olmuyorum o ay tutturmuşuz 😁
Sdacbc Bfduam yok canım eşim bol bol kuruyemiş yedi çakışır otu suyu içiridm havuç yediridm zeytinyağında incir yedirdim birde arada keçi boynuzu suyu içti zaten doktorun verdikleri vitamin oluyo genelde o vitaminlerde kullandığımız ürünlerde çokça var
Ayum21 Gokcenuroztan Ne kadar süre de kaldınız peki şey için soruyorum ben iki sendir evliyim iki sene çocuk dusunmedim iki sene sonra eşimle olsun dedik olması için ugrasmadik ama olmasın diye de ugrasmadik doktora rutin kontrol için gitmiştim folik asit başla gebelik dusunuyosan demişti meğerse o zamanlar hamileymisim baslarindaymisim Bİlmiyomusum folik asiti kullanmaya basladiktan iki hafta sonra da tam anlamı ile kesin hamile olduğumu öğrendim çocuk istedikten 1.5 ay içinde hamile kalmıştım ama bebeğin gelişimi 6+5 de durmuş dediler boş gebelik dediler ve yaklaşık 25 gün önce 10+2 gebeyken kürtaj oldum doktor tekrardan 1 adet gördükten sonra dusunebilirsin dedi folik asiti bırakma dedi ama biz eşimle gene olmasın diye ugrasmiyoruz adet olmam yakın ama 10 gün içinde olmam lazım size sormanın sebebi buydu ne kadar süre içinde kaldiniz diye
Gokcenuroztan Ayum21 1 ay içinde öğrendim ama düzenli olarak içmelisin sadece 2 hafta kullandım sonrasında gebe olduğumu anladım
Ayum21 Serapkornc Allah bu yavrunuzu bağışlasın size bende iki senedir evliyim iki sene çocuk dusunmedik eşimin de benim de yaslarimiz küçüktü eşim askere gitmemişti askerden sonra düşünürüz dedik istemedik eşim askerden geldi olmasin diye uğraşmadık olursa olsun dedik ve eşim askerden geldikten 1.5 ay içinde hamile kalmıştım ama 10+2 Ken yaklaşık 25 gün önce boş gebelik teshisinden dolayı kürtaj oldum doktorum 1 kez adet gördükten sonra dusunebilirsin dedi ama biz gene eşimle olmasın diye uğraşmioruz normal şartlarda 10 gün içinde ilk adetimi görmem lazım hikayenizden etkilendim o yüzden paylaşmak istedim Allah bir daha kimseye evlat acısı yasatmasin çok zor ..
Ayum21 Gokcenuroztan Ben I mom OMEGA kullanıyorum folik asit olarak ilk gebeligimde folik asit kullanmaya başlığımda meğer gebeligimin baslarindaymisim da haberim yokmuş ama kürtaj olduktan sonra yani 25 gün önce doktor gene bırakma dedi folik asiti dedi bir kez adet olunca. Daha kolay olur gebe kalman dedi ama ben adet görmeyi beklemedim olmasın diye ugrasmadim normal şartlarda dediğim gibi 10 içinde adet görmem lazım bakalım tutuyor mu