Eşim evlendiğimiz günden beri bebek istiyordu. Ben biraz hazır hissetmek için kendime zaman vermiştim.Başlarda hiç takılmıyordum korunmuyorduk ama olursa olur diye düşünüyordum. Zaman geçtikçe acaba niye olmuyor bir problem var mi diye baktırmak istedik. Benim herhangi bir sorun yoktu eşimde sperm sayısında ciddi bi azalma vardı. Bu arada bana yapılan tetkikler arasinda Rahim filmi de vardı.Rahim filmimi çeken doktor ilk 3 ayı iyi değerlendirmemizi gebelik ihtimalinin yüksek olacağini söyledi. Eşim spermiyograma hiç takılmadı bitkisel yollarla hallederim dedi ve aktara özel bir macun hazırlattı. Paket gıdalardan uzaklaştık kilomuza dikkat etmeye başladık. Son zamanlarda ikimizde biraz kilo almıstık bu arada eşim dar kot pantolonlarin yerine rahat kıyafetler giyinmeye başladı.Arada taze meyve suları (havuç,portakal,elma suyu), çörekotu yağı içiyorduk ( gebe kalana kadar içilmeli gebelikte riskli olabiliyormuş)ve Folik asite başlamıştım. Eşimle kendimize 3 ay vermiştik kendimizi sıkmadan şansımızı deneyelim olmazsa bir ürolağa gideriz demiştik. Sonrasında Rahim filminden 2 ay sonra hamile kaldım. Çok mutluyduk bizimde bebeğimiz olabiliyordu. Bebeğimizi 7. Haftasında kaybettik. Gelişememişti. Sebebi pıhtılaşma yada kromozomal anomali olabilirmiş ama net bir şey söylemek doğru değilmiş. İyileştik pes etmedik tabiki ben daha sitres yüklüydüm ve çok üzgündüm hemen tekrar anne olmak istedim. Düşükten sonra insan hamile olmadığı fikrini kabul edemiyor. Herkesin bebekleri doğarken kendisinin artık anne olamama fikri çok sağlıksız olsada başlarda çok zor geliyor. Bebeğimi kaybettikten iki ay sonra tekrar hamile kaldım. İki gebeliğimde de ovulasyon testi kullandım. Gerçekten çok faydası oldu. Allah nasip edecekse ne sperm eksikliği ne yumurtalik kistleri ne sitres hicbirinin bir önemi yok bence. Sadece basta kendimiz için sağlıklı bir yaşam şekline geçiş yapmamız önemli. Beden sağlığı, ruh sağlığı ( benim kendime bunu ögretmem biraz zaman aldı ama) herşeyden önemli. Sitres hayatımızda hep var olacak önemli olan onunla başa çıkmayı öğrenmek bence❤️ En kısa zamanda herkesin bebişlerine kavuşması dileğiyle..