Kaç kere test yaptım kan verdim geldi reglim daha sonucu alamadan 🤦 5 sene olcak Ağustos da hiç hamile kalamadım ne kadar süre folik asit kullandım hatırlamıyorum tiroid sorun dediler ilaçla düzelttim yine olmadı adet duzensizligi tamamen psikolojik olarak evlendikten sonra başladı ve geçmedi çoğu zaman ilaçla oldum malesef sandık ki ilk aydan yada sonra dan hamile kalicam çünkü çok istedik eşim benden daha çok istedi hatta ama nasip kısmet bı türlü bizi bulmadı bebiş doktor doktor gezdik en sonunda tedavi ile zahmet ceke çeke maddi manevi zorlandık ama başardık Allah’ın izniyle mucizemiz geldi bize yıpratıcı süreçlerden geçtik bosanmayi bile düşündüm eşim den haksızlık yapamazdim ona psikoloji çok farklı ya saçma saçma düşünceler geldi geçti aklımdan hiç çoğumuz olmayacak hissiyatından doktorumun desteği ile kurtuldum çok şükür ve bende hamile kalabiliyomuşum dedim ve halen inanamiyorum diyorum doktoruma gülüyo bana umut her zaman herkes için varmış onu öğrendim ve de asla kafaya takılmaması lazımmış ama bizler asla yapamıyoruz onu 😊 herkes anne olabilir kimisi ilk sefere kimisi 1 yılda kimi 15 20 sene de ama sonunda rabbim bilir ol der ve olur Muş umudunu asla kaybetmesin hamile kalamayan bebek sahibi olmak için can atan guzel annelerimiz karnımi her tuttugumda yada telefonumun ekranında bebeğimin fotoğraf ina baktıkça rabbim emek eziyet çeken evlat isteyen her annemize nasip et diye 5 aydır dua ediyorum ❤️