Ssssss ya benim bebiko sağ ama hıçkırık falan tutuyor gibi arada o hıçkırığı sol kasığa yakın hissediyorum. Bence benimkide girmedi doğum kanalına ve evet sertleşme oluyor ve günde 3 4 defa 1 2 dakika regl ağrısından biraz daha hafif bir ağrım oluyor. Ve tabi vajinaya sanki bir şiş gibi bişeyler saplanıyor arada bunlar yalancı sancı mı bilmem ☺️ Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌸🙏🏻