Aleyna_kpln benim doktorum döner o son zaman Nil’e demişti ilki normal doğumsa ikinciside öyle olurmus ama bilemedim baş yukarıda öyle duruyor benim ki 😊 doktor bana çabuk dönsün istiyorsan eğer secde pozistonunda dur üç dört dk günde üç dört kez daha çabuk döner yer çekiminden dolayı dedi belki size fikir okur