Bir de benim bebeklerim ikizler o yüzden doktorum da büyük ihtimalle sezeryan olur dedi. Yok yok ikiz de normal doğum olur diyorlar. Bebekler belirliyor bunu ikisinin de düz gelmesi lazım normal doğum için yoksa riske atılmaz diyorum. Yok yok normal iyi normal doğum olur İnşaAllah diyolar. İyi gel sen iki taneyi normale göre ayarla da normal doğur o zaman. 🤷🏻♀️