Glsmyldz09 haa evet böyle düşünenlerde var bende tamam eşimin ailesi saygım sonsuz, saygı çerçevesi içinde cevap verirdim, çünkü ben onların laflarına boyun eğecek biri değilim yani. Ben elim ve bana patavatsızca konuşmaları ben sineye çekecek değilim, eşim yada diğer çocukları cevap vermeyebilir, ben onlara nasıl davranıyorsam öyle davranmalılar. O yüzden mesafeliyimdir her zaman