ikikuzuannesi_18-21_ yaa tamam karşı tarafıda anlamak lazım hayırlı olsun diye arıyorlar konuşmak için ama tabi arkası kesilir mi muhabbetin 😃 emziriyormusun, normal mi. Sezaryen mi oldun, sütün geliyor mu, kaç kilo doğdu falanlar filanlar 😂😂 kimse sen nasılsın iyimisin yardıma ihtiyacın var mı yapabileceğimiz birşey var mı demezler 😃