havvatolga zeka geriliği cücelik vs bu arada 16 haftalığım 8-11 haftalıkken hep bakılmış normalmiş değerler tüm bunları söyledikten somra ekledi yaptığını farkedip önemli olan 12. Haftadan önce yükselmemesi tüm saydığım riskler en düşük ihtimal vs dediysede bende o kısım dıııııııııııın koma sesi vardır ya koptu gitti herşey sonra bi sürü kağan kocatepe videosu izledim bi dahiliye uzmanı bi arkadaşımın vasıtasıyla da başka bi endokrin uzmanına değerleri gösterip sordurttum bugün kendi kadın doğumcumlada görüştüm ilaca ve iyota başladım neredeyse tüm servetimi vermeye razı olarak önümüzdeki ay başka bi emdokrine ramdevu aldım fiyatlar çok astronomik malesef ki birden 42,76 ya yükselmek kuşkulandırdı herkesi anlıyorım ama biz bunu başında farkettik ve ilaca başladık e ihtimal yüksekse neden ilaca boğuyorsunuz beni madem öyle senin çocık böyle doğacak de ilaç falan kullandırtma yazık değil mi benim gibi hamile annelere gözümün yaşı düşmesin diye gözümü kırpmıyorum eşim evde bu konunın konuşulmasını geç içimizden geçirmeyi bile yasakladı aile asla bilmiyor bi eşim bi ben yavrum yazık yanımda dimdik durdu ama biz sigarayı bırakalı çok olmıştu işe gidince sigara almış baya yıkılmış 2gündür ton balığıdır ceviz vs taşıyo onuda tükettim