_merveksk Edali87 Ben hep kahvaltimi yaptiktan sonra atiyorum Allaha şükür herşeyim yolunda 100 mg kullaniyorum hamileligim boyunca 100 mg kullandim😀😐
saripapatya16 Edali87 evet canim bende ayni durumdayim sadece hamilelik doneminde degil surekli kullaniliyormus o hap
Edali87 saripapatya16 nasıl hamilelik öncesi tiroid varmiydi ? Benim yoktu hamilelikte cikti doğumdan sonra niye icicemki😟😟
saripapatya16 _merveksk bende ac karnina alinir dye biliyorum doktoruma ozellikle sormustum bunu kesinlikle ac karnina alicaksin dedi
Edali87 _merveksk maalesef böyle bir yanlış var eczacılar ilaca göre yazio ac tok ama asıl doktor biliyor nasıl kullanman gerektiğini. Progestan gibi için dese içersin ama doktor fitil yap vajinaya dio mesela ..
Dry35 Edali87 sakın ama sakın aksatmadan benim 15 haftada 42 lere yükseldi inanılmaz korkuttu doktorum beni gebelikten sonra bile değerler normale dönmezse içeceksin bende 150 mg başladım ve çok korkunç şeyler söyledi bana 4 gündür kendime gelemiyorum
Edali87 Dry35 ic mutlaka cok sukur benim 4.6ydi ilk gittigim doktor asiri tepki verdi benimde elim ayagim bosaldi. Hatta o doktoru biraktim medicanaya gectim. Simdi doktorum cok olgun aklı selim tecrübeli sakın bende rahatladım. Ztn 4.6dan 1.3 e dusmus bir ayda ilac tam gelmis yani.50mg aliodum
Ozgegktstemel Edali87 benim 4.316 çıkmıştı 6.haftada doktorum ilaç vermedi. 1 ay sonra tekrar ölçtürdüğümde düşmüştü 2 ye hamilelikte illa ki çıkıyor önemli olan düşüp düşmemesi galiba
havvatolga Bana doktorum korkucak hic bir sey yok dedi cokta guzel anlatti hamilelikte olusan bisey dedi sonrasida geciyor korkmayin pozitif dusunun arkadaslar bende bilmiyordum tiroidim yoktu 25 mg kullaniyrm her ay kontrolumude olucam ac karnına iciyrm
Edali87 havvatolga her ay kanı illa endokrin yada dahiliye gidip özelde fazla para mı vericez🤪 saglik ocağında yaptırsam dicem ama doktorlar dogru bulmuomus çıkan değeri hemen soruyorlar devlette mi yaptırdın diye
Selcann Edali87 evet doğum sonuna kadar kullanılıyor o ilaçlar bende kızımda kullandım hatta sonlara doğru arttirmisti doktor. Aksatmayin bence ilaclarinizi
nazmiyeee Edali87 Bekarken troit çıkmıştı bende şuan 16 haftalık hamileyim hala kullanıyorum devamlı kullanıcam yani. Korkmana gerek yok eğer kullanmazsan sıkıntı olur düzenli bi şekilde kullan canım
BebegimMom Edali87 ben 1 buçuk yıldır kullanıyorum iki farklı tiroid ilacı. Gebelikle daha yükseldi 4 haftada bir kontrole gidiyorum hiç düşmedi benim 🥺
Dry35 Edali87 ben rahatlayamıyorum ya endokrinin söyledikleri aklıma geldikçe göz yaşım burnumun ucuna geliyo sonra tutuyorum kendimi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
saripapatya16 Edali87 degerlerin dusmeyebiliyor az da olsa etkisi kaliyor insanin vucudunda doktorun onu soyler zaten degerlerin normalse kullanmazzsin canim degerlerin duzelmezse kullanirsin
Esediii Edali87 dogumdan 2 ay sonra kontole gidersin bnce belki gerek kalmaz kullanmana ozaman belli olur bnce doktor bana dogumdan sonra yine kontol ederIz durumu dedi endokrin dktoru bu arada