13 haftaligiz 6.hafta tsh 4.6 cikti levotiron başlandı 50mg kan verdim 12.haftada ve 1.30 a dusmus bende ilaci birakicam sandim ama az önce sekretere bağlandım dediki tam gelmis ilac bu şekilde ixin tekrar 1 Ay sonra bakalım dedi.. ben bunu böyle gebelik boyunca kullanacak miyim🤨🤕